lördag 1 februari 2014

Världens bästa....

Tur som en tok har jag som bor nära min allra bästa vän. Idag när jag inte orkar någonting så har det kommit en massa snö. Försökt att få  Camilla att komma hem till mig efter det att hon hade skottat färdigt hemma, men hon blev akut krasslig. Märkligt så långt är det väl inte mellan Segeltorp och Husum ;)
Men det löste sig galant. När jag skulle ta en kopp kaffe så såg det ut som nedan utanför mitt fönster.
Tack finaste, sötaste, bästastes Cee. Löööv joooo



6 kommentarer:

Susjos sa...

Man längtar till våren och sommaren! Krya på dig!!

moi sa...

"I nöden prövas vännen" heter det ju!
Kram och krya på dig!

badtant.bloggo.nu sa...

Hej. Underbart med snälla grannar. Känns tryggt. Men vad ska man annars ha grannar till. Är säker på att du ställer upp för dem oxå ibland. Ha nu en fin kväll.
Hej svejs.

anettan sa...

Vilken underbar vän, hål hårt i henne annars kan jag komma och ta över henne haha. Kram Anette

BP sa...

Då vet du vad som väntar när Cee blir sjuk. Tjänst och gentjänst heter det väl;-)
Ta en wirre till nu!

Camilla sa...

Hihihi...ja,tänk så fort en sjukdom kan komma ;)
Men jag hade också tur. Andra svängen då jag skulle skotta kom grannen med snöslungan.
Tack gode Gud för goda grannar!
Kram!