söndag 26 november 2017

Black friday

I fredags var det black friday och jag och Dee bestämde oss för att se ifall vi kunde fynda.
Jag kom hem med vitaminer, en kompletterings present till Rasmus, blockljus, grytunderlägg. Det blev inte så mycket shopping för min del, men känner att jag har det mesta och det fanns inga superfynd. Hur som haver så var det ganska mycket folk och vi avslutade 4 timmars shoppingen med ett glas vin, Mitt bästa fynd klickade jag hem, ny högtalare som jag "tjänade" 2,700:- på.
Idag ska jag fixa lite hemma innan brunch med nära och kära.




5 kommentarer:

Susjos sa...

Fint centrum det där ! Hihi!
Hoppas helgen varit fin!

BP sa...

Även Susjos var ju på MoS igår. Undrar om ni träffades. Går man på en fyra timmars shopping tur är det ju helt "naturligt" att man kommer hem med nå't oavsett Black Friday eller Black Week som det var;-)

FrkM sa...

Åh det är ingenting här mot när man har möjlighet att spendera black friday i NYC. Galet och rekommenderas :)

Högtalare var jag också ute men lyckades inte hitta någon men uppenbarligen var jag inte alls lika snabb som du :)

Mittgodastefinaste sa...

Blev inga black fridayfynd för mig den här gången!

Kram Jenny

Guldkryckan sa...

Hoppsan, jag lyckades hålla mig från affärerna, eller lyckades och lyckades, jag arbetade och sen var jag trött (LAT) ;)
Gratulerar till alla billiga inköp...ha det underbart. :)