fredag 16 november 2018

Jag är här nuuu

Det var typ en vecka sedan jag bloggade, men jag är här nuu. Har haft en hysterisk vecka med en massa jobb (även på kvällar), massor på fritiden och ovanpå det en envis förkylning. En del av er kanske trodde att vinsten på Solvalla blev rekordstor och att jag flyttat till varmare breddgrader, men så var et inte ;) Hur som haver trots all "stress" så har det varit positiv stress och jag bara njuter.
I onsdags träffade jag några gamla kollegor och vi ät middag på min favorit lunchrestaurang Minh Mat. Det var så sjukt god mat, så har ni vägarna förbi så bara måste ni äta lunch eller middag (mycket folk så boka bord).
Nu ska jag ta fredag och ha en trevlig fredagskväll.

Vinterrullar #mumsfilibaba


1 kommentar:

BP sa...

Positiv stress är bra stress. Det har jag alltid tyckt!
Minh mat har jag testat en gång under en lunch. Håller med, stället är bra!