onsdag 10 april 2019

Internationella syskondagen

Idag är det dags att uppmärksamma våra syskon. Jag har ju bara min lillebror kvar i livet, men skickar en extra tanke till min lillasyster. Min lillebror är världens bästa lillebror som om 6 dagar fyller 50 år. Jag och min lillasyster älskade våra lillebror så mycket när vi var små och ville gärna pussa och krama honom hela tiden. Så vi kom på en himla bra grej, en av oss slog honom och den andra tröstade med en massa pussar och kramar. 😄
Bilden nedan är från sommar 1969 när lillebror döptes.



2 kommentarer:

BP sa...

Vilken fin bild! Å vilken idé att slå honom först för att kunna trösta honom sedan - hahaha! Det har jag då aldrig hört;-)

Susjos sa...

Jättefin bild på er alla!
Vi är också tre syskon, jag är äldst och brorsan yngst, minns mest att det var en hel del bråk mellan oss, hehe, det blev bättre när vi växte upp!