lördag 5 juni 2010

Skrattstock 2010

















Idag har jag varit på Skrattstock 2010 med mina vänner. Skrattstock är en komikerfestival på Långholmen. När det var dags för Özz och Jacob Ö så ställde vi oss så att vi hörde deras sk skämt. Det blev lite mycket ibland, men jag fick iaf skratta ganska mycket.


Skräp
Fyyy va folk skräpar ner. Ska det vara så himla svårt att plocka upp sitt skräp och lägga det i närmaste papperskorg. Hela Långholmen var som en stor sopstation och måsarna smaskade i sig resterna. Synd bara att de inte äter alla sopor.
Stockholm Marathon
Idag gick startskottet för Stockholm Marathon och i årets startfält kände jag 3 st personer.
Linus (min kusin), plats 3505 på tiden 3.47.42
Andreas (arbetskamrat), plats 3612 på tiden 3.48.29
Martin (arbetskamrat, plats 3787 på tiden 3.49.50
Stort grattis till denna stora bedrift

Inga kommentarer: