söndag 13 juni 2010

Slappar-söndag

Sitter med min frukostkopp fylld med gott kaffe och har konstaterat att idag blir det en innedag. Tror att jag ska rensa mina garderober nu igen. Jag älskar kläder och har alldeles för mycket, så emellanåt rensar jag ur mina garderober och skänker dessa till bättre behövande. Kika in i temakalendern och ser att även idag har vi en temadag. Idag är det De vilda blommornas dag och den arrangeras i våra nordiska grannländer. I Sverige anordnas ca 200 guidade blomstervandringar. Jag ska iaf inte ut på någon sådan vandring.


2 kommentarer:

BP sa...

Nej, jag ska också låta bli att leta vilda blommor i regnet. Ska istället njuta av min porslinblomma och twistern som båda fått fina blommor. Åsså var det ju det där med fotbollen...

Marie sa...

Just nu känner jag mig som en bätte behövande,,,,,,,,,