fredag 30 mars 2012

Semesterdag

Go'morron, Jag tog mig 2 semesterdagar tors-fredag för jag kände ett stort behov att sova och vila.
Igår var jag hos Mamsegull på lunch, mycket trevligt. På kvällen var jag och såg DIF vinna över Örebro (inte en dag försent).
Idag fredag ska jag bara chilla, förutom ett pass Bodypump kl 12. Har inget planerat för helgen och det känns så himla skönt. Vad ska ni göra i helgen? btw så har det toksnöat hemma på min gata idag.
Ha en underbar fredag <3

Det är jag som står och klappar vid pilen ;)

6 kommentarer:

Anneli sa...

Så klokt att du tar det lugnt. Förstår så väl att du behöver det....

Anna sa...

Skönt med semester!
Själv är jag ledig fram till måndagnatt, idag fyller dottra år så de blir kalas, i morgon blir de Stockholm med vännerna, söndag lite fixardag.
Trevlig helg! kram

Petra sa...

Härligt att du lyssnar på kroppen.
Ha det bäst och grattis till segern.
Kram

Marie sa...

Ska bara softa ikväll o äta en fiskmiddag. I morgon skall jag vara farmor,,,, mys, mys,,,,,

BP sa...

Inger berättade om DIF och ert "förspel";-)
Kul att ha en ledig helg, skönt. Själv ska vi till Dusin Home Exhibition på Annexet - årets höjdpunkt för tekniknördar;-) imorgon.

Pernilla sa...

Bra att du tar det lugnt<3
Vi ska till Sthlm imorrn, shoppa, äta och gå på Dirty Dancing!!