onsdag 16 maj 2012

Fredag!!!

Fast det egentligen bara är onsdag. Nu har jag en långhelg att se fram emot, underbart....
Idag arbetade jag hemifrån halva dagen, vid lunch cyklade jag ner till Huddinge Hallen och körde ett Bodypump pass, resten av onsdagen har jag bara chillat.
Btw, så har processen satt igång med mina nya babyfötter (testar Footner), och det ser bra ut. Det tar ett tag till innan processen är avslutad. Väldans nöjd så här långt iaf.
Nu ska jag se på film, ha det gott och önskar alla (som har) en underbar långhelg.


4 kommentarer:

Anna sa...

Skönt me långledigt!
Själv har jag två veckor kvar till semestern, verkligen nedräkning NU :)
Kram

Anneli sa...

Tack detsamma!! Hoppas solen skiner på dig :)

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Vad duktig du är! det var lääängesedan jag körde bodypump..

Ha en härlig långhelg:)

Kraam Izabell

BP sa...

Visst är det härligt med långhelg! Följde ditt exempel igår: vi åkte till Ulriksdals Slotttsträgård och fikade där. Mums!
Tack för det tipset!