måndag 7 maj 2012

Trädgårdspiff och lite annat

Helgen försvann verkligen i all hast,. alldeles för få timmar. Jag hann iaf med
  • Shopping av nya löpardojor, fotvårdjox, plantor och jord.
  • Personal shopper till alla andra som shoppade och Sugar Daddy betalde ;)
  • Middag med Mia på Söder
  • PW på 2,5 timme med bästa Cee..
  • Shoppade träningslinne och snyggmjukisar
  • Inköp av teakolja
  • Tvättat och oljat 1/3 av alla utemöbler
  • Planterat massor med plantor
  • Piffat på baskidealtanen
  • Söndagen avslutades med en grillning.
Ikväll kommer mina systersbarn till mig och ska bo hos mig t o m fredag, gillar!!!!
Nu är min lunch strax slut, så nu sätter vi fart.

6 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Oj vad mycket du hunnit med i helgen och nu kommer du att bli ännu snabbare med dom fina springskorna ;)
Ha så kul med dina syskonbarn!
Kram

BP sa...

Blir svettig och totalr andfått när jag läser din helglista;-) Du måste ha varit totalt slut på jobbet idag;-)

Carina Sjölund sa...

Vilken helg, och vad du hunnit mycket :)
Här har det inte blivit något gjort, jo sovit förstås *L*

Snygga springskor du köpt, å vad du ska springa fort :)
Kramen♥

Pernilla sa...

Jösses vad du är effektiv=))

Anneli sa...

Nu blev jag alldeles trött......

Mys med extrabarnen nu!

Jess sa...

Du hann ju med jättemycket!