söndag 11 november 2012

Trött i luvan

Idag vaknade jag halv 1 och kunde konstatera att jag inte skulle orka masa mig iväg för att gå på visningen av Tele2 Arenan. Så idag har jag hasat runt och inte gjort ett dugg.
Gårdagens middag hemma hos Lillebror var kanoners med god mat och dryck och fantastiskt middagssällskap. På tal om god mat så tillagade jag Björnfärs-biffar med potatismos och kantarellstuvning, så himla mumsigt.
Så här dött var det på Uppsala C när vi skulle åka hem, tur att sonen var med ;)





7 kommentarer:

Petra sa...

Åh vad jag skulle vilja ha bytt med dig! Inte att göra nått låter underbart.
Kram

Anna sa...

Jag har inte heller gjort speciellt mycket!
De verkar vara fler som var hemma eftersom de var så öde :)

Björnfärsbiffar va någe nytt!
Kram

Johanna sa...

Skönt och inte göra något ibland med =)

ja soffbordet kommer bli kanon!

Fru Venus sa...

Abborrfiléer istället för björn, men annars likadan mat :-) Visst är det skönt att sova länge!

Malla sa...

jag hade gänra haft en dag med att inte göra ngt :) tror jag.

Anneli sa...

Så glad jag blir när det finns fler än jag som passerat 40-strecket och gärna sover länge när man kan :)

Mallan sa...

Björnbärsbiffar låter riktigt saftigt och gott! :-) Kram