måndag 31 december 2012

Mer 2012

Denna lista snodde jag från Bästa BP.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Reste till Buddapest.
Höll du några av dina nyårslöften?
Nyårslöften är till för att brytas ;)
Dog någon som stod dig nära?
Min älskade lillasyster och en vän.
Vilka länder besökte du?
Åland och Ungern.

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Längre sommar med sol och värme.

Bästa köpet?
Alla mina skor.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min julklapp från sonen Rasmus. Samsung galaxy camera.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket ledsnare.

Hur tillbringade du julen?
På dagen med familjen och på kvällen med vänner.

Blev du kär i år?
Det blir jag hela tiden.

Läste du någon bra bok under 2012?
Många. Gillade Zlatans bok.

Favoritprogram på TV?
Criminal Minds. CSI.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Inget speciellt, den ska firas i januari.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ifall cancern inte fanns.

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Trendig, älskar kläder.

Vad fick dig att må bra?
Nära och kära.

De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så många nya människor, så jag kan inte namnge någon

5 kommentarer:

JaanaM. sa...

Vilket år du haft! du behöver en stor kram!!! Cancer är en dum sjukdom! Hoppas att du får ett underbart 2013!!!

Madlar sa...

Din lista är som livet. Djup sorg och bubblande glädje.
Önskar dig en fin nyårsafton.

wildrose sa...

Beklagar sorgen.

Hoppas du får ett extra bra 2013.
Stor kram!

Camilla sa...

Underbar lista!
Fast vissa mindre underbara svar. Att mista nån är aldrig roligt.
Såååå sorgligt.
Hoppas att du får en bra nyårsafton.
Gott Nytt År!
Kram!

BP sa...

Hoppas verkligen att 2013 blir betydligt bättre än 2012 för dig!
Kul att du använde listan å 1 000 tack för länken:-)