onsdag 19 december 2012

Privata saker på jobbet

Hittade följande undersökning i dagens Metro.
Vad gör du på jobbet som är privat?
 

Vilka privata saker händer det att du gör på kontoret som du helst inte vill att någon annan ska upptäcka?

·         Ringer privata telefonsamtal 58%
·         Nöjessurfar på olika webbsajter 50%
·         Mejlar eller sms:ar med vänner 47%
·         Facebookar 33%
·         Bokar semesterresor 19%
·         Ser filmer på Youtube 14%
·         Söker efter ett nytt jobb 13%
·         Spelar spel, t ex Wordfeud 11%
·         Pysslar med privata bilder i datorn 7%
·         Inget av ovanstående 7%
·         Twittrar privat 4%
Källa: Kontorsbarometern

5 kommentarer:

Vicky M sa...

intressant :)



ville bara säga att en ny lucka är öppen i min julkalender nu. Kika gärna in :)
http://vicktoriamurawska.blogspot.se/2012/12/adventskalendern-tavlng-motivationsvagen.html

BP sa...

Inte ett dugg förvånande faktiskt! När hinner folk jobba egentligen;-)

TIDSOPTIMISTEN sa...

Svarar tyvärr ja på de flesta av punkterna - fast jag önskade att jag hade svarat nej på allt och istället hade tusen bollar i luften på jobbet ;)

Kram Ullis

♥ Carina ♥ sa...

Inget rolig läsning för arbetgivarna :P

Anneli sa...

Jag erkänner villigt att jag gör det mesta av det där på jobbet - men aldrig på jobbtid. I gengäld jobbar jag en hel del hemma också - men sällan på fritid. Så det så ;)