torsdag 21 februari 2013

Mässkörd

Under hela eftermiddagen har jag varit på Möte & Eventmässan i Kistamässan. Lyssnade på Per Holknekt och Isabelle McAllist, två mycket bra föreläsare. Sedan gick vi runt bland montrarna för att hitta lite roliga ställen att ha seminarium, föreläsningar på. I nästan varje monter fanns det en massa sötsaker, tur att jag inte är så förtjust i sötsaker. Plockade på mig lite godis och nötter till mina kollegor, resten jag fick behöll jag själv.
Rasmus håller just nu på att måla om sin lägenhet, ska gå över och kika så fort Mathem har levererat mat till mig.


4 kommentarer:

Ama de casa sa...

Lät inte fel det där, men jag skulle nog ha frossat i sötsakerna. Tyvärr...

:-)

sv: Den här gången reste vi inte så långt. Vi är bara sex mil hemifrån, men jag älskar att utforska näromrädena också :-)

Madlar sa...

Gillar mässor av alla sorter trots risk för babianarmar med alla välfyllda kassar som man släpar hem :)

Osloskånskan sa...

Jag hade haft betydliga problem att låta bli godiset tror jag....

BP sa...

Det var då inte små goodie bags heller! Bra samling.
Holknekt - äger inte han klädmärket Odd Molly?!