torsdag 18 april 2013

Titt och mat över hela stan

I mitt arbete så ingår det bl a boka lokaler för föreläsningar mm, så ikväll har jag och kollegan Dee varit runt på 4 ställen i stan och kolla lokaler via en arrangerad visningsresa. Vi började med att kolla lokaler på Central Hotel och avslutade det stället med lite Anklever och lite rött på deras nya restaurang La Gare (öppnar 25/4). Resan fortsatte till Skansen där kollade vi på Högloftet, Nyloftet och Soliden. Där bjöds det på Bubbel och lite tilltugg.
Nästa anhalt blev Haga Forum där vi fick en fantastisk kummelmiddag. Kvällen avslutades på Dramaten, där vi gick dessert, eftersom jag ogillar desserter så lämnade jag den.
Just nu är jag proppmätt och på väg hem.
Här kommer lite bilder från resan.














7 kommentarer:

Ting sa...

Härlig jobbdag!

BP sa...

Tycker att vi bytar jobb ett tag - du och jag.
Dregel... dregel... dregel;-)

dianasdrömmar sa...

Härlig dag :) kram Diana

Browneyedgirl sa...

Vad härligt du har på jobbet =)
Hoppas du får en fin fredag, kramen

Camilla sa...

Vilken dag!
Underbart!
Kram!

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Åh så spännande!:) Fisken med räkorna såg sååå god ut!

Ha en fin fredag!

Kraam Izabell

Villa Frejas bokblogg sa...

Å vad mycket gott. En sån härlig dag.