fredag 18 oktober 2013

Bon Bon

 Idag  har jag provtränat på Sats. Det blev ett pass Organic Bodywork i +37 grader. Älskar värme, så det här passet passade mig. 
Efter passet så gick jag och mina kollegor M och K (som tog med mig till Sats) till Reataurang  Bon Bon på Kungstensgatan. En väldigt speciellt ställe där man först beställer något att dricka och sedan väljer man någon smårätt  från alla brickor som bärs ut. Läs mer på www.restaurangbonbon.se. 
Avslutade den fantastiska måltiden med en flytande dessert - BomBon Espresso. 
Har du ätit på Bon Bon?



5 kommentarer:

BP sa...

Har inte ens hört talas om stället, men det låter riktigt roligt!
Hoppas den där espresson innehöll några procent också;-)

PS. Nu jobbar vi på samma företag. Å vet du vad - jag kommer aldrig på vem du menar när du t ex skriver M och K. Borde veta... DS.

Anna sa...

De lät spännande, ska kika in på deras sida!
Godmorgon!

JaanaM. sa...

Har inte ätit där, ska se vad det är. Så kul att få lite tips!

Guldkryckan sa...

Nä..har missat detta...ser trevligt ut dock..gillar ju att använda glas som är ämnade för en speciell dryck..glasets utformning har betydelse för både doft o smak..och känsla...

Provtränat har jag heller aldrig gjort..varit inskriven på ett gym i unga år..gick aldrig dit...lika bra det tror jag ;)

Ha en skön Lördag nu...!

♥ Sanna ♥ sa...

Godmorgon finaste !!
Har inte varit där , men bara hört bra om det stället :)
Måste provas :)
Hoppas du får en underbar lördag
Kram