tisdag 29 oktober 2013

Ledsendag

Igår såg jag Cancergalan Tillsammans mot Cancer på TV4 och jag blev mer berörd än jag trodde. Hela dagen idag har jag haft en ledsendag, jättejobbigt men nu känns det lite bättre. Mina tankar har under hela tiden gått till min älskade syster med familj och andra i min närhet som som är drabbade på ett eller annat sätt och förstås alla andra som jag inte känner men som är drabbade.
Igår fick kom det in 63.000.000 till cancerforskning, det gör mig så himla glad trots all sorg.
Avskyr cancer intensivt!!!!



12 kommentarer:

Bara Sara sa...

Fuck cancer!

BP sa...

Ja du... Tittade inte på galan just för att jag visste att jag skulle reagera precis som du. Läste på en blogg (som skrivs av en tjej som håller på att besegra leukemi) om hur hon reagerade på Regina Lunds uppträdande. Nej usch...
Jag hatar cancer precis lika mycket som du. Någon gång måste väl någon hitta ett botemedel. Hoppas det sker snart...
Kram Suss!

moi sa...

Just nu känner jag mig drabbad. En vän till mig dog i natt, för tre veckor sen fick han diagnosen: cancer.
Fuck cancer!
Kram och tack för omtanken!

Anneli sa...

Kunde inte instämma mer.......:(

Browneyedgirl sa...

Jag tittade inte på galan, just för att jag vet att jag reagerar så....hemsk, hemsk sjukdom som man förlorat många man tyckte om i.
Kramen och ha det fint

dianasdrömmar sa...

Det var otroligt berörande att vara på plats, vackert, fint och sorgligt kram Diana

Vero sa...

Orkade inte heller titta på galan för jag vet att jag mår himla dåligt av att se det.
Fick besked att jag hade blåscancer i våras. Tumören togs bort och på måndag är det återbesök. Jag hoppas att ingenting har kommit tillbaka.

Ha en fin dag och hoppas att dagen blir bättre idag! Mer glad!

Camilla sa...

Jag såg galan i går. Ojojoj vad jag grät...
Jävla cancer!
Kram!

Susjos sa...

Hoppas du mår bättre nu :)
Såg också delar av galan, och grät....

Susanne P sa...

Usch...
Nä...
Jag kunde inte se den galan. Jag grinar som en tok...

FUCK Cancer!

Kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Usch! vidrigt! Men underbart när alla hjälps åt...
Kram

Livet på Öfvre Nordåsen sa...

Jaa usch! :(

Kraam Izabell