onsdag 29 januari 2014

jagvillhasommar.nu


7 kommentarer:

BP sa...

Jag med!!!! Fryser häcken av mig i denna eländiga blåsten. Inga kläder resp. varma tankar hjälper;-)

♥ Carina ♥ sa...

Samma här!! Har problem med temperaturen och dö längtar till sommaren! :)
Kram

Shamrock sa...

Vem vill inte det :)

Herr Nilssons Fru sa...

Jag går vid din sida
ja alltså jag vill oxå ha sommar NU, fast jag antar vi får vänta tills de e så dax :)
Kramiz

Susanne P sa...

Och här njuter jag av att vi ÄNTLIGEN fått vinter.
Sorry! ;)

Kram

anettan sa...

Verkligen, helst redan i går. Kram Anette

Anneli sa...

Nej, nej , neeej!!!! Inte sommar nu - i maj blir det lagom :) Du skulle få umgås med mig en vecka och göra allt kul man kan göra på snö, så lovar jag att du skulle modifiera din sommarlängtan. Åtminstone liiite. ;)