torsdag 1 maj 2014

Bloggtyp

Efter ett tips hos BP har jag gjort Bloggtypstestet hos Besökstoppen.
Här är mitt resultat, vet inte riktigt ifall det är jag ;)

Häftigt! Du är en INSPIRATÖRbloggare

Du har valt att blogga om ett specifikt ämne som du verkligen brinner för.
Din blogg är din skola och du är läraren!
Din starkaste drivkraft är att dela med av din kunskap till andra."Om jag klarar det här, då fixar alla det" resonerar du, och bloggar vidare om hälsa, kanindressyr, maratonlöpning, pärlplattor, surdegsbak eller vad det nu månde vara som just du är expert på.
Som INSPIRATÖRbloggare söker du även ett visst mått av bekräftelse. Stolt lägger du upp bilder på din vältränade kropp, din praktfulla trädgård eller hembakade lakritsmacarons. Uppmärksamhet och beröm i kommentarsfältet kan vara bränslet du behöver för att fortsätta med dina "skills".
INSPIRATÖRbloggare som du, bjuder på på ett mycket attraktivt innehåll. Det kan vara dina bästa recept, effektiva träningsscheman, stickskrivningar, skötselråd eller något annat värdefullt. Helt gratis. Bara att hämta. Tack!
I EN INSPIRATÖRBLOGGARES KOMMENTARFÄLT:
–Men oj, vad duktig du är!
–Vad är det för vacker buske med blå blommor på bild?
–Bakade din banankaka i helgen. Gör dubbel sats nästa gång. Mums!

Bild lånad från Besökstoppen

3 kommentarer:

BP sa...

Kul att du också gjorde testet! Tycker det stämmer väl in på dig. Du inspirerar andra att t ex träna, rensa garderoben, chilla eller att bli Djurgårdare.
Du varierar dina inlägg och har en näsa för roligheter på Facebook. Har ju ofta lånat saker från dig - så japp, du är en inspiratörbloggare:-)
Å stort tack för länken också:-)

Jenny sa...

Jag håller nog med! Du är en härlig frisk fläkt!

Susjos sa...

Va roligt! Och visst stämmer det, snart är jag djurgårdare, hihi!
Nu måste jag ju också prova testet!