fredag 15 januari 2021

Ny träningsform

Jag har sprungit ett gång lopp (som jag tycker är skoj) genom åren men tycker egentligen inte att det är ett dugg skoj att löpträna men som genom ett under så tycker jag att det är rätt skoj. Så skoj att jag nu har köpt mig ett par vinterlöparskor, hoppas att jag kommer att springa bättre utan att halka runt som Bambi på hal is.
Härlig med helg efter årets första hela arbetsvecka, gillas intensivt. I helgen ska jag träffa vänner på promenadfika (lördag) och utomhusfika med Jacob och hans föräldrar på söndag.
Ha en härlig fredag!




3 kommentarer:

BP sa...

Du är så duktig med dina power walks och din löpträning. Å vettiga skor är faktiskt A&O tycker jag.

Guldkryckan sa...

Hoppas er promenadfika utföll till belåtenhet, fika är ju gott oavsett hur den inmundigas.
Springa gör jag inte oavsett årstid, beundrar de som lyckas fatta tycke för det, själv vågar jag inte prova för tänk om jag skulle gilla det ;)

Ha en superb söndag nu.

Susjos sa...

Va kul med vinterlöparskor, jag vill också ha ett par att springa i på vintern, vilket märke köpte du? Är det dubbar på dem?
Hoppas helgen varit bra!