tisdag 12 januari 2021

Vad händer?

Vad händer i mitt liv?
Facetajmar med Jacob som är den allra finaste. Träffade J IRL i lördags men jag tittade bara och pratade med en sådan där barnslig röst bakom munskyddet 😆 Se men inte röra.
Igår började jag att arbeta efter julledigheten, kändes rätt bra. 
Har plockat ihop julen, lika kul som det är att plocka upp julen lika kul är det att plocka ihop.
Äter lunch med vänner på avstånd
Tränar
Träffar vänner via Teams

Det går inte någon nöd på mig men nu längtar jag efter att få vaccinera mig och att man så småningom kan krama om varandra.







1 kommentar:

BP sa...

Så han heter Jacob ditt lilla barnbarn. Dags att visa en riktig bild på honom tycker jag.
Håller med dig att det inte går någon nöd på oss heller, men just kramar saknar jag också. Gillar din bild med krambiljetten:-)