fredag 19 februari 2010

Sammanfattning av vecka 7

Tisdag: Arbetsmarknadsdag på LTHs Väg och vattenstuderande var kanoonbra, börjar känna mig tjatig men den var faktiskt kanooonbra. På kvällen var det deras Gasque, så jag, Marie och Erik var där och minglade och åt god mat.
Onsdag: Flög hem vid elva-tiden och eftersom jag hade lite tid över så ramlade jag in på Taxfreen och vad hittade jag där om inte en Parfym Hypnose Sense och en mascara... ja vad ska man göra på en flygplats om inte shoppa =). Arbetade halva dagen och chillade hela onsdagkvällen
Torsdag: En vanlig arbetsdag.... På kvällen bowlade jag med Marcus och Rikard, fick storstryk =(
Fredag: Idag alltsååå. Satt i en telefonintervjuv på förmiddagen. Jag och vår skolsatsning ska vara med i vår årsredovisning =) Just nu har jag magen full med Dukoral och kollar hockeyn (Sverige-Vitryssland), just nu står det 3-1..... =D
Vågar inte titta ut eftersom jordens snöoväder är på g. Idag handlade jag, så att jag och Rasmus inte ska behöva gå ut på hela helgen..


Inga kommentarer: