tisdag 5 april 2011

Stegtävling på G

För två år sedan så hade vi  en stegtävling på mitt arbete. Jag vann stegtävlingen på mitt arbete med 1 383 825 steg under tror att det var 5 veckor. Nu är det dags igen och jag har anmält mig med målet att nå 1,4 miljoner, skoja ba kommer att vara i Miami de första 4 dagarna och det blir inga steg från solstolen ;) Men det kommer förhoppningsvis bli många steg även den här gången.
 Jag bloggade inte under förra stegtävlingen, men det gjorde bästa kollegan/bloggkompis BP, läs mer om förra stegtävlingens slutresultat på BPs blogg här.
Näe nu ska jag piffa till mig sen ska jag PW en bit till arbetet idag, på lunchen ska jag och Å träna Functional Toning så idag går dagens i sportens tecken (hinner även att arbete) ;)

3 kommentarer:

Petra sa...

Kom igen och hoppas att det blir en fajt.
Kramar

Pernilla sa...

Klart du ska ha stegräknare Miami, tänk på dansgolvet på nätterna, där blir det många steg!! Åh vad avis jag blir, vill också till Miami, älskar den staden, när åker ni? Ha en bra dag, kram

BP sa...

Ja den nästan omänskliga bedriften minns jag så väl . Stort tack för länkarna. Den bloggperioden var nog de roligaste fyra veckor ever. Dagligt, pinfärskt bloggfoder.