lördag 28 maj 2011

Febrig lördag.....

Halvligger i soffan med lite feber och funderar på vad jag ska blogga om. Hade jag varit frisk hade jag haft massor att blogga om i natt, blir tvungen att hoppa 2 aktiviteter idag bl a Elitloppet =(
Kika ifall det var någon speciell dag idag och det var det.....
Internationella krama-en-musiker-dagen och fick jag välja spontant så väljer jag tAKiDA, jaja jag vet att det är en grupp, men varför nöja sig med en att krama ;)


















Dykningens dag infaller idag och jag har "bara" testat på att snorkla, men det var hur häftigt som helst. Tror att snorkling räcker för min del, vågar mig nog inte så långt ner i havets djup....

1 kommentar:

maria sa...

jaha vad ska jag kramar för musiker..får fundera lite, tror det blir patrik isaksson :)

hoppas du snart blir frisk vännen...
krya på dig nu <3
kramar