söndag 22 maj 2011

Oj va skoj.....

Nu har jag återhämtat mig efter Silja Rocken 2011, som är bland det roligaste jag har gjort i hela mitt liv =D
Tack till alla mina hyttilainenkompisar + alla andra som gjorde X-ningen till något suveränt.
2010 var ett kanonroligt år, men 2011 kommer att bli galet skojigt.
Idag var jag, R+V (R:s nya flickvän) till Syster med familj för att förfira en massa födelsedagar.
Tack för en kanonnmiddag Familjen Carlström
Jag fick en liten söt skruvdragare av dem, de orkar nog inte att höra mitt gnäll när jag använder min värsting skruvdragare ;)

2 kommentarer:

BP sa...

Oooops.. hänger inte med alls men skruvdragaren säjer jag "jo tack" till;-)

Stattinskan sa...

... vet inte om jag är riktigt vaken än men ... har du fyllt år?
STORT GRATTIS i så fall!
Gomorron :-)