måndag 30 maj 2011

Studentmottagningsshopping....

Ojjj, vilket långt ord det blev i titelfältet. På onsdag ska jag på studentmottagning och denna gång är det Jessica som tar studenten. Till studentmottagningar ska det förstås köpas present och nya kläder. Jag har köpt mig en korallrosa omlottklänning, som jag tror blir kanon.

Innehållet avslöjas på onsdag






















Efter arbetet så hämtade jag ut  6 st nya böcker som jag ska läsa under varma, soliga och slöa sommardagar. Rasmus hämtade ut en långt paket som innehöll en Longboard som han ska åka på ner till pendeltåget varje dag.
Mycket shopping blev det idag och som nästan alla vet så har jag svart bälte i shopping ;)

Rasmus och Longboarden

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det där är min son, helt knäpp i kolan, precis som far sin.

BP sa...

Alltså det (hårda) paketet ska bli skoj att veta vad det innehåller.
Korallrosa är ju såååååå du!!!
Vad gäller böckerna så har jag också hamstrat - deckare som ska läsas under plantering på balkongen.
Senast jag så en bild på Rasmus (när han tog studenten) så var han långhårig. Nu ser han ju helt annorlunda ut - så vuxen tycker jag - trots longboard;-)