fredag 9 september 2011

Nya hudvårdsprodukter

Ska prova på nya produkter från MyHavtorn som ska vara bra. Jag har köpt ett kit med ansiktsolja, ansiktscreme och handcreme. De är fria från Parabener, mineraloljor, silikoner och konserveringsmedel. De är förstås parfymfria och inte testade på djur.
Nu sitter jag här och är riktigt vitaminboostad (både ansiktsoljan och ansiktscremen) i ansiktet.
Min hy har blivit så dålig efter jag använt produkter från Apoteket, så jag hoppas att verkligen att detta funkar. Har även bokat en AHA-behandling hos Vickan på Arnalids. Så under hösten ska min hy få en fantastisk lyser ;) Någon som har erfarenhet av dessa produkter?

5 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Låter som helt fantastiska produkter, ;)
Helt i min smak ... Något att prova på min salong kanske ???
Kram

Stattinskan sa...

Hoppsan, hoppsan - då får vi snart se "före-och-efterbilder" :-D
Gomorron Susanne

Camilla sa...

Nä...ingen erfarenhet,har jag.
Hoppas att dom är bra.
Uppdatering,sedan va? :)
Kram!

Marie sa...

Å jag som trodde på Apotket!!

BP sa...

Ooooops, ingen aning, men förpackningarna såg ju lovande ut;-)