fredag 28 december 2012

Lite enklare lunch

Men sååå gott......

7 kommentarer:

BP sa...

Enklare och enklare! Sushi är "sofistikerd" och otroligt gott. Mums!

kattiiiiss sa...

Jag har smakat sushi en gång och det var ingen bra erfarenhet :-/

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Mmm det där såg inte alls helt fel ut!:D

Kraam Izabell

Kicki sa...

Min erfarenhet var inte heller så bra, kanske för att det var köpt på ica! Jag tror jag skulle gilla det!

♥ Carina ♥ sa...

Har testat sushi två gånger men... njä... ingen favorit ännu i alla fall ;)
Kram

Madlar sa...

Åhhh, vad gott. Trevligt för smaklökarna att slippa grädde, salt och inläggningar.

Sofia - ett bättre du sa...

Åhhh sushi.... guuuud vad jag blev sugen på sushi nu då!! Kan kanske bero på att jag sitter här vrålhungrig...