måndag 31 december 2012

Mitt 2012

Mitt 2012 har varit som en berg och dalbana och min högsta önskan är att mitt 2013 blir ett kanonår utan en massa tråkigheter. Nu ska jag kika tbx i boggen och se vad gjort under 2012. Här kommer ett axplock:

Januari: Mycket träning och hockey.
Februari: Min älskade lillsyster blev sjukare och mycket av min tid gick till henne.
Mars: Min älskade lillasyster förklarade kampen mot cancern.
April: Våren är på väg. Träningen är fokus.
Maj: Årets första dopp 27/5. Konfirmation. Köpte mitt livs första cykelhjälm. Va på ponnysläpp.
Juni: Tatuerade Djurgår´n i nacken. Silja Rock. Sol och bad.
Juli: Semester. RockOff på Åland. Fotboll
Augusti: En vän förlorade kampen mot cancern. Plockade en massa svamp.Såg Winnerbäck.
September: Lillsemester i Buddapest. Såg Nickelback och skadade benet.
Oktober:  25/10 kom första snön. Mysig hösthelg på Stavsjö. Började arbeta ner mitt höga blodtryck.
November: En massa träning och Djurgårdsmatcher. RAW.
December: Adventspiff och julförberedelser.


3 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Gott nytt år 2013, inga tråkigheter detta år tor kram Diana

Agneta sa...

Gott Nytt 2013!

Jeanette sa...

God fortsättning på 2013.
Jag hoppas verkligen att 2013 kommer att bli ett bättre år för dig,
Kram