lördag 30 november 2013

Frågor och svar

Denna frågor/svar lånade jag hos Monstermalla

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
2 st och en nyckebricka

Vilken svordom använder du mest?
Törs jag inte skriva ;)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05:20, gillar att morna mig riktigt länge. 

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Tar helst bilder.


Vilken var den senaste filmen du såg? 
Avatar, den gick ikväll på tv:n

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny värsting-säng

Har någon någonsin kallat dig lat? 
Inte vad jag minns iaf

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Drop Kick Murphy

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Näpp.

När var senast någon stötte på dig?
I måndags

Vad åt du till middag?
Soppa

Vem var den sista som ringde dig?
Mamsegull

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut.......

Är du blyg inför det motsatta könet?

Näpp
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen,


Äger du några band-t-shirts? 
Näpp.


När flög du senast?
I oktober till Prag.

Läser du för skojs skull?
Japp,

Har du gråtit offentligt?
Ja, senast igår när jag var på ett seminarie där Katharina Hulting föreläste.


Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, finns massor på min lista över saker som jag bara måste lära mig.

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras? 
Konstig fråga.

Har du en blogg?
???

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor.

När sov du senast på golvet?
Ojjj, det var när jag var typ 20 år och var på en fest i Uppsala.

Vilken är din favoritdrink?

GT
Gillar du din boendesituation?
Japp.

Äter du frukost dagligen?
Japp.


Är dina dagar fullbokade och stressiga?
5 dagar i veckan


Hur gammal blir du nästa födelsedag?
49 om 16 dagar,

Tror du på liv på andra planeter?

Nej.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? 
Ingen nämnd och ingen glömd, men det är en person som absolut inte är den vassaste kniven i lådan,

Vad var det senaste du åt?
Saffransbulle

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Båda
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Det var min mormor som ville att jag skulle heta Susanne Wilhelmina

Gillar du senap?
Älskar senap.


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Malin, det är synd om dig.


Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Tingeling ;)
Tycker du om att krama folk?
Bara folk som jag känner,


Skulle du säga att du är trendig?
Japp;)

Tycker du att du är attraktiv?
Jag vet att jag är attraktiv.


Vad är du allergisk mot?
Katter och dumma människor,


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Näpp

5 kommentarer:

JaanaM. sa...

Roligt läsning.

dianasdrömmar sa...

Kul läsning kram Diana

Camilla sa...

Underbar lista.
Önskar dig en fin första advent!
Kram!

moi sa...

Jag bara äääälskar sånt! Både att läsa och svara!
Tack för att du bjussade på dig själv!

Jeanette sa...

Härlig läsning, jag gillar såna här frågestunder o listor ;-)