fredag 22 november 2013

Mycket nu

Är inne i en intensiv period just nu och det är mycket jobb. För de som inte vet så arbetar jag på en Eventavdelning som ordnar föreläsningar, seminarier, mässor mm. Detta innebär att jag inte alltid arbetar 8-17. Igår kväll var det dags för ett nätverk jag håller i att träffas på en återträff. En mycket trevlig kväll med bra föreläsning och efterföljande middag. 
Ikväll blir det avslutning på denna intensiva vecka med en "tjejmiddag" med de bästa hemma på min gata. 


8 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Trevligt - tjejträff :)
Kramiz o go helg

Vero sa...

Låter som om du har ett mycket trevligt jobb. Själv sitter jag instängd hela dagarna och träffar inga andra än kollegorna, 18 grabbar/gubbar... Längtar ofta härifrån kan jag erkänna.

BP sa...

Både intensivt på jobbet och privat, pprecis som du gillar det!

Susjos sa...

Full fart med andra ord :) Ha en trevlig kväll!

Anneli sa...

Låter som ett kanonkul jobb! Och tjejträffar brukar ju vara det också....

♥ Sanna ♥ sa...

Vilket jobb trots arbetstider låter det fantastiskt kul !?
Jag önskar dig en underbar lördag vännen
KRAM

Guldkryckan sa...

Jo..kan ju bli lite intensivt ibland oavsett vad man arbetar med..bara det finns tid för reflektion och rekreation emellanåt och möjlighet att se framåtskridandet...bra jobbat.

Ha en underbar Lördag nu..det förtjänar du.

Home2tiny sa...

Fullt ös då...hoppas du haft en mysig helg trots jobb. Kramisar Tina