torsdag 7 november 2013

Underbara Skogsfloatingen

TSkogsfloating var bland det häftigaste jag gjort när det gäller avslappning. Vi fick lägga oss i en varsin hängmatta med en ullpläd över oss. Jag hade varmaste dunjacka, mössa, sjal och handskar, det behövdes. När vi lagt oss till rätta, där började guiden med avspänningsövningen. Tror att vi låg där i typ 30 minuter, tror faktiskt att jag somnade till. Så underbart skönt, ville ligga kvar och sova till morgonen. 
Vi blev bjudna på bästa kantarellsoppan efteråt. Tack Radisson i Frösundavik för denna kväll. 
Tyvärr då var det för mörkt för att ta några bilder, så ni får hålla tillgodo med en bild på soppan. 
Har ni möjlighet så måste ni testa på Skogsfloating. 



10 kommentarer:

Susanne P sa...

Det låter helt fantastiskt härligt!

Kram

Home2tiny sa...

Låter underbart, hade jag gärna testat. Kramisar Tina

Susjos sa...

Oj,det har jag aldrig hört talas om! Lät väldigt spännande!

Herr Nilssons Fru sa...

Häftigt de skulle jag med vilja testa.
Kramiz

Jeanette sa...

Vad skönt det låter, jag hade nog somnat...

♥ Carina ♥ sa...

Låter ju Lovely!!
Kram och trevlig helg!

BP sa...

Vilken rolig grej! Förstår att du slumrade till. Det är ju härligt att somna med kall nos:-)
Å kantarellsoppa på det, jamen jag tackar!

moi sa...

Det låter fantastiskt skönt!
Förutsatt att det inte regnar förstås.
Måste vara skönt att kunna somna utomhus, vakna lite kall om näsan men med massor av frisk luft i lungorna.
Kram!

Emelie - Mamma till M sa...

Lät himla härligt!! Radisson i frösunda vik bor vi alltid på när vi är i Sthlm. Jättebra!!

Trevlig helg

Emelie - Mamma till M sa...

Lät himla härligt!! Radisson i frösunda vik bor vi alltid på när vi är i Sthlm. Jättebra!!

Trevlig helg