lördag 28 december 2013

Mellandagsshopping och mellandagshockey

Eftersom jag har har sjukt mycket kläder, skor och handväskor så är ett av mina nyårslöften att jag inte ska shoppa en massa under 2014 med undantag av under USA-resan nästa höst och när något går sönder eller är för slitet så det måste slängas och ersättas.
Så idag har jag tokshoppat på rean, man kan kalla det slutspurten inför inköpsstopp 2014. Det blev en hel del nya träningskläder, 2 klänningar, tröjor, underkläder. Bilder kommer.
Om en timme ska jag sticka iväg på mellandagshockey. DIF möter Almtuna, så håll tummarna för en 3 poängare.






6 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jag hittar nästan aldrig några kläder på rea, tyvärr...
Det är mycket hockey nu... jag tittar på JVM och sedan är det SHL :)
Ha en fin kväll!
Kram

Jeanette sa...

Jag ogillar rea skarpt, är nog en av få... Jag skulle också behöva ta ett shoppingstopp, behöver inte mer nu, har fått nog känns det som så det ska nog inte bli så svårt ;-)
Kram

Susjos sa...

Så spännande att se vad du shoppade!
God fortsättning önskar jag dig!

Herr Nilssons Fru sa...

Shopping är kul, men mellandagsrea har jag bara varit på en gång i livet:) köpte inte ett barr. Men igår var jag faktiskt o köpte ett par skor - kanske var de mellandags shopping de ska klassas som :) jag fick 200:- rabatt så.
Gott slut och Gott Nytt År och lycka till med ditt shoppingstopp, de skulle jag aldrig klara....Kramiz

Home2tiny sa...

Ha, ha smart drag att shoppa loss innan köpstoppet. Ska bli kul att få se vad som fick följa med hem. Kramisar Tina

Susanne P sa...

Jag gillar varken att shoppa eller att se hockey så detta passerade mej obemärkt. ;)

Kram