lördag 5 juli 2014

Sommarutmanning

Jag har fått en utmaning avJeanette, så nu kör vi.....

1. Hur ser mina planer ut för sommaren?
Jag arbetar 2 veckor till och sedan har jag 3 veckors semester. Semestern kommer jag att bl a tillbrina på Åland. Spar semester till höstens USA-resa.
2. Vad gjorde jag på midsommar?
Midsommar tillbringade jag på Stavsjö med vänner.Klicka här så ser du lite bilder från Midsommar.
3.Min bästa sommarfrukost?
Kaffe och en smoothie på altanen.
4. Bästa sommarlåten?
Idas sommarvisa
5. Vad passar bäst på grillen?
Förrätt: grillad fetaost, huvudrätt: Oxfilé, grönsaker och till dessert Gino på grillen.
6. Vad dricker helst på sommaren?
Massor med vatten, kaffe, Corona, Rosé och rödvin.
7. Vad ska jag läsa i sommar?
Har 8 böcker som väntar på mig. Just nu läser jag.
8. Favoritplagg under sommaren?
Klänning. Under semester blir det mycket bikini får vi hoppas på ;)
9. Bästa Parken?
Humlan såklart.
10. Bästa badstället?
Att få bada i Ålandshav på Kottebo.

Nu skickar jag min utmaning vidare till BPSusjosBella och Jaana

4 kommentarer:

BP sa...

Ok, ska ske! Tack för länken:-)

JaanaM. sa...

Tackar. :)

Jeanette sa...

Det där summerar väl en bra sommar !!

KajsaLisa sa...

Låter som en skön sommar.
Pingback funkar inte här så jag lägger in en länk så får du se hur det sprider sig.
http://kajsalisasblogg.wordpress.com/2014/07/07/onskar-alla-en-trevlig-sommar/