måndag 13 december 2010

En händelsefattig söndag

Jag som har ett bloggberoende tappade farten i helgen, men här kommer en uppdatering.
I lördags var jag slingande och klippte mig, sedan var det full fart med förberedelser för vårt lilla kalas.
Kvällen var mycket trevlig med god mat, dryck och presenter tillsammans med nära och kära.
Söndagen blev riktigt slapp. Började iaf dagen meden 1,5 timmes PW med C

Cee PWar i ett vitt vinterlandskap


























 
Resten av dagen ägnade jag åt att frossa i en tv-serie Sons of anarchy, såg 8 avsnitt av 12 avsnitt.
Så himla bra, ska låna de resterande 24 delarna. Sååå himla bra och det är en riktig hunk som har huvudrollen.

Charlie Hunnam


























Emellan ett par avsnitt släpade jag, R och F ner till Deli Italia för att inta middag.
Vilken härlig dag, fast den var händelsefattig. Näe nu ska klä på ,mig och åka till arbetet.

1 kommentar:

BP sa...

Låter som en super duper söndag i mina ögon. Å lammköttshunken - yummie, yummie;-)