tisdag 22 februari 2011

Mitt första pass med min PT Josefine

Ojojojoj, vilket pass jag körde med min PT idag. Jag var helt slut när det hade gått 15 minuter och trodde att jag  aldrig mer skulle träna mer i hela mitt liv ;) Fick göra en hel massa jobbiga övningar som t ex utfall på en halvrund balansboll. Hur som haver så har jag bokat upp 2 PT-timmar till, så skrämd blev jag inte ;)


























btw så var jag på en frukostföreläsning som handlade om Facebook. Vet ni att det är 3 miljoner som loggar in på Facebook varje dag och en bra bit över 4 miljoner loggar in en gång i månaden, helt otroliga siffror.
Tack BP för din kommentar, siffrorna är för Sverige.




2 kommentarer:

BP sa...

Åsså har balansbollen nästan samma färg som FB-loggan;-)
När du pratar om 3 resp 4 miljoner inloggningar menar du väl Sverige eller! För om det är worldwide är det ju inte så många;-)

Viktkamp sa...

Du är grym :) heja dig!