onsdag 25 maj 2011

På kurs....

I dag ska jag påbörja en kurs som heter Marknadskoordinator. Kursen är indelad i 3 block och varje block består av 3 dagar. Jag ska bl a få lära mig presentera vinnande i tal och skrift, samordna aktiviteter mm Jag kommer iaf lära mig en massa bra-att-kunna-saker..... Ska bli såååå skoj.
Kursen börjar kl 10 idag, så dagen börjar med en sovmorgon (me like).
Ikväll ska jag "springa" vårruset i laget Fredriks Härskarinnor, så glöm inte att sända mig en pepp-tanke så att jag springer mitt snabbaste ;)

5 kommentarer:

Stattinskan sa...

Låter jätteintressant. Utbildning via ditt arbete eller har du sökt den själv. Var i så fall?
Gomorron och lycka till med ruset - ja, alltså inte orsakat av alkoholhaltiga drycker då ;-)

Petra sa...

Vilken rolig kurs. Lycka till!
Kramar

maria sa...

Låter som en spännande utbildning :)
Är det vårruset ikväll eller är det ett speciellt rus ?

Ha en underbar onsdag !
Kramar och God morgon :)

BP sa...

Den kursen står det Susanne på:-) klart du springer rekord i ett lag med det namnet. Dessutom lär du knappast bli svettigt i den här kylan.

Pernilla sa...

SV: Plateringsbordet kommer ifrån Miljögården och kostar 2200,-.
Lycka till ikväll:)