fredag 27 maj 2011

Vad händer en majfredag i mitt liv????

I dag var det avslutning av block 1 av min kurs. Vi startade företag som vi nu har arbetat med i 3 dagar. Kursen är blandad med teori och grupparbeten, så himla bra.
Min utsikt från kursen





















På väg hem från kursen såg jag denna märkliga skylt, undrar vems hår det sitter på ;)
























Jag har ju svart bälte i shopping, så jag har kommit hem med en liten påse varje dag denna vecka, I dag köpte jag faktiskt något jag verkligen behövde ett par nya löpardojor...






















Detta är första fredagkvällen jag är hemma och gör ingenting, detta pga av feber. Näe nu ska jag krypa ner i soffan igen och hoppas på att febern försvinner nuuuuuu!!!!!
Ha en fortsatt najs fredag

1 kommentar:

BP sa...

Det händer nog lika lite i ditt fredaagsliv som i mitt - fast jag är inte förkuld få;-) krya på fdig!!!!