söndag 6 november 2011

Katter....

är en styggelse när man bor i ett radhusområde som jag gör. En av mina grannar har 2 st katter som kissar precis överallt. Jag och R var ut för att täcka våra utemöbler för 5 minuter sedan. Det fullkomligt stank det av kattpiss på vår altan. Då har någon av de otäcka katterna varit där och pinkat in sitt revir eller vad de håller på med.
Förra sommaren kissade de ner  Cees nya stolsdynor. Blääää för radhus-utekatter!!!!!
99.9% av mina grannar råkar ut för samma saker, man kan inte ha öppet för då springer de in, dynorna måste tas in.....
Nu åkte den elektriska kattskrämmarn på, för nu ska de hållas lååååångt borta.

5 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Fyvale för detta kattpiss :(
Dom är speciallister på att krypa under altaner. Nä, tacka vet jag vovsar, dom kisser bara där dom ska " skogen så klart" *Ler*
Kramen♥ ha en fin Söndag

BP sa...

Bra med en Teezer för katter. Gillar inte heller katter och om grannen inte har koll på dom borde ni nog klaga tycker jag.
Kattpiss är det äckligaste som finns. Yuck!

♥ Carina ♥ sa...

Usch vad trist!! Vi är omringad av kattägare. På våren när snön smälter brukar jag gå med en spade och plocka upp kattskit som tinar fram på gräsmattan. Bläk!!

Sussi sa...

Ja tyvärr har inte utekatterna något vett då det gäller vad dom gör sin toalett. Men vad är en elektrisk kattskrämma? Sprayar den något lukta illa eller?

Anonym sa...

Älskar katter men kan faktiskt inte förstå varför man väljer att ha utekatter när man bor tätt inpå andra. Jag skyller på människan som äger katten =)