fredag 4 november 2011

Så sant så.....

Hittade denna bild på FB, så den delar jag gärna med mig

9 kommentarer:

Madlar sa...

Hahhaa, underbart. Exakt så resonerar jag nu när jag närmar mig 50.

Anneli sa...

Amen!!!! :)

Emelie Bäck, Cancerfonden sa...

Hej. Nu är oktober månad över och med det även Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj. Vi har tillsammans lyckats samla in över 45 miljoner kronor! Vi vill rikta ett varmt tack till dig för att du hjälpt oss att uppmärksamma Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer på din blogg.
Tillsammans gör vi skillnad! :) Kram

Viktkamp sa...

så klockren =)

♥ Carina ♥ sa...

Då vill jag helt plötsligt vara tant ;)
Kram och trevlig helg!

BP sa...

Japp, så sant!!! Det har maken inpräntat i mig i flera år, men jag har lite svårt att förlika med med att vara tant;-)

Sussi sa...

haha att vara tant är nog inte så tokigt ändå ;)

Camilla sa...

Det kanske inte är så fel att vara tant,trots allt ;)
Kram!

Ama de casa sa...

Haha! Det där köper jag rakt av :-)