lördag 7 januari 2012

1:a på Billboardlistan på min födelsedag

Det florerar en utmaning på Facebook just nu. Utmaningen är att hitta låten som låg 1:a på Billboardlistan samma dag som man föddes och sedan ska man "våga" lägga ut den FB utan att skämmas ;) Jag skäms inte!!!
Vill du se vilken låt som låg 1:a, så går du in här. En väninna vågade inte lägga ut sin låt, men det förstår jag för den var riktigt urusel.
Tyckte denna utmaning var skoj så den tar jag med mig och "utmanar" mina bloggvänner.

12 kommentarer:

maria sa...

Det var en rolig utmaning :)

Vad skönt med en lång promenad..själv blir det massor av vila <3

Ha en skön lördag !
Kramar Maria

♥ Carina ♥ sa...

Haha roligt! Vilken koreografi :)
Jag kollade "min dag" och då var det 4 "skönsjungande" herrar som kallade sig Archie Bell & the Drells :)

Ha en fin lördag!
Kram

BP sa...

The Supremes en av mina absoluta favo grupper. Din kompis låt var ful;-)
Ska kolla om det fanns billboard listor när jag föddes;-)

Jess sa...

Kul! Det ska jag göra!

Anneli sa...

Kanonlåt på din dag! Men väninnans är ju ledmotivet i "Sista natten med gänget" - så mycket mer kult kan det ju inte bli - hälsa det !! :)

Anna sa...

Rolig utmaning så jag hängde på :)
Kika in hos mig!
Kram

Ama de casa sa...

Skojig utmaning! Och du behöver verkligen inte skämmas :-)

Ama de casa sa...

Kollade "min" låt och det var Save the Last Dance for Me med the Drifters. Helt ok - den låten gillar jag!
:-)

curlingmamman sa...

Kul utmaning :) kram och ha en mysig kväll

Carina Sjölund sa...

Skojig utmaning :)
Jag gillar alla sorters utmaningar :)
Kramen♥

Camilla sa...

Kul utmaning.
Den ska jag ta mig an en dag framöver.
Kram!

jessica sa...

Hej = ) Ok det ska jag kolla =) jag skäms inte alls för sånt.
Men skulle vara kul att se vilken som var när jag föddes! =)
Hoppas du får en bra kväll =) kram