måndag 2 januari 2012

Aqui Tapas och Bar

I fredags innan hockeyn var vi på en fantastisk Tapas-restaurang, Aqui Tapas och Bar på Kammakargatan 9 i Stockholm. Ägaren arbetade tidigare på Greken vid Globen och öppnade denna restaurang augusti 2011. Vi har länge tänkt på att gå hit, men det har inte blivit av, synd det för maten är fantastisk och jag kommer bli stammis.
Vi var 6 personer och vårt bord blev fyllt med fantastisk god Tapas, Chefen bjöd på dessert men då var jag sååå proppmätt så jag tog bara en kaffe. Jag rekommenderar denna restaurang varmt och som grädde på moset så brukar en del av DIFs hockeyspelare gå hit efter sina matcher.

Provsmakade en liten bit på denna och den var fantastisk =)

8 kommentarer:

Petra sa...

Det skall jag tänka på nästa gång jag är i Stockholm. Älskar tapas.
Kram

Anna sa...

Den måste kanske spanas in, Tapas e gott!
Kram

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Tack för tipset!! :)

God fortsättning!
Kramar Linda

BP sa...

Jaha - kändismingel - jag förstår;-) Å tack för tipset - äöslar tapas jag med:-)

Lippe sa...

Aha, det kanske man skulle prova då!
God fortsättning!

curlingmamman sa...

Tack för tipset :)kram

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Detsamma till dig! :)

Kram!

Jess sa...

Den ser riktigt god ut!