måndag 6 augusti 2012

Äggklocka

Idag visade kollegan B en App som jag inte fattar hur jag har klarat mig utan eller NOT ;)
Kalles kaviar har tagit fram en äggklocka som innehåller följande inställningar
Konsistens - Löskokt, medium, hårdkokt
Äggets storlek - Small, medium, large, x-large
Temperatur - kylskåpskall, rumstemperatur
Höjd över havet - Kungshamn, Kaknästornet, Kebenekaise

Medan äggen kokar, så spelas en trudelutt Kalle kaviar äggkokarmelodi eller så väljer man någon egen låt.
Funderar på jag har lyckats med mina ägg tidigare eller har jag det, ingen har iaf klagat ;)


10 kommentarer:

Johanna sa...

haha rolig app! :)

Tack så mycket!

dianasdrömmar sa...

Haha, underbar app :) kram Diana

Carina Sjölund sa...

Skojig uppfinning :)
Kramen på dig♥

KNORKAN sa...

Å, tack snälla du. Vad glad jag blir :) Kram Knorkan

Jenny sa...

Jaha... då kanske man slipper sådana där etta kryss tvåa ägg. Du vet... När man helgarderar och resultatet ändå bli för löst eller för hårt.

Jess sa...

Hahaha, det finns appar för allt! Själv har jag en sak jag lägger ner i kastrullen som visar hur hårt äggen är kokta. :)

Viktkamp sa...

Jag tog bort den lika snabbt som jag skaffade den ;)

♥ Sanna ♥ sa...

Haha det finns så mkt appar nu ;) och man nästan behöver dom alla ;)
Kram

Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen sa...

Tänk vad många livsnödvändiga appar de hittar på ;)

Ama de casa sa...

Höjd över havet är jätteviktigt! Det är skitsvårt att koka ägg i fjällen :-)