torsdag 6 september 2012

En vanlig torsdag

Så här ser dagens vanliga torsdag ut i mitt liv som Susanne

  • Vaknade med ryggont (ovanligt iofs, eftersom jag nästan aldrig har ryggont)
  • Arbetade på som en gnu under förmiddagen
  • Fixade ögonbrynen hos bästa Vickan hos Arnalids.
  • Thailunch med Dee
  • Fortsatte arbeta på som en gnu under eftermiddagen
  • Fönstershoppade i Huddinge Centrum
  • Tillagade middag
  • Marinerade kött till morgondagens grill, förmodligen säsongens sista
  • Strax blir det bloggpromenad och efter det ska jag se Hamilton + måla naglarna.
Hur har din dag sett ut?





5 kommentarer:

Lippe sa...

Den har jag inte sett men jag tror att jag vill det. Tala om vad du tyckte :)

JaanaM. sa...

Har hoppat ocj studsat idag. :)

Fru Venus sa...

Tillbringat dagen i staden med tusen saker att göra och två tonåringar att krama :-)

kattiiiiss sa...

Du har ju hunnit med massor :-)
Jag har pluggat, pysslar med barnen och det sedvanliga städ och tvätt.

Mallan sa...

Är du så duktig och smart att du redan dagen innan lägger in dagens marinering? Jag är så kass på sånt... :-) Kram