söndag 9 september 2012

Tiderna förändras

Fick precis mejl från min brors yngsta O, som vill sälja "jultidningar" till mig. Numera får man ett användarid och ett lösen, sen går man in och beställer. När R sålde gick han runt med sin tidning bland grannar och släkt, sen köpte vi föräldrar en massa strunt för att R skulle komma upp till den högsta nivån ;)
Jag beställde iaf 2 saker, Boken Gör snygga paket och en pastaslev, egentligen behöver jag inte något av detta men vad gör man inte för O ;)





6 kommentarer:

JaanaM. sa...

Det är ju bra att köpa boken om snygga paket. O kommer ju få de snyggste paketen från dig! ;)

Mallan sa...

Fast den kan ju vara lite kul att ha :-) kram

Melinda - Lycklig mamma till 3 killar ♥ sa...

Men åh säljs det böcker? =O trodde det bara var "skitjultidningar"? =P haha.. grannens pojk kom ner och ringde på dörren och sålde men jag tackade direkt nej utan att titta.. men denna boken skulle ju jag vilja ha!! =P

Life´s Silverlining and I sa...

Här hemma är det lillebrors tur att sälja jultidningar i år:) kram Nilla

Guldkryckan sa...

Jösses...säljer ungarna via postorder idag?
Tekniken går verkligen framåt...en annan fick springa runt hela ön :)

Ha en fin kväll.

Västgötskan sa...

Ja herregud... Redan jultidningar alltså. :-O
Köper man inte alltid lite saker man egentligen inte behöver? Hihi! :-)

Kram M