lördag 7 februari 2015

Challenge You 30 Del 2

Det här går ju jättebra. Att sluta med kaffe trodde jag skulle vara jättesvårt men jag har inte haft en endaste sug efter kaffe denna vecka. Idag startade jag dagen med en Power shake som innehåller rismjölk, hallon, spenat, kanel, ingefära, faktiskt himla god. Snart ska jag ut med bästa Cee på en långpromenad men innan dess lite tvätthängning, plock och dammsugning.
Ikväll ska jag på konsert på Annexet och se Dropkicks Murphys. Mina äldsta syskonbarn på 17 år ska hänga på ska bli skoj.


9 kommentarer:

Shamrock sa...

Den ser god ut, men kombinationen låter lite skum

Susanne ❤️ sa...

Tycker den såg riktigt god ut :)
Har smakat med spenat i smoothie och var faktiskt godare än vad man tror :)
Mer fascinerad att du klarar dig utan kaffet :)
Kram och ha en mysig kväll nu !!

Ting sa...

Låter supergott! Det måste jag prova imorgon!

BP sa...

Kul att din Challenge går så bra!
Å kvällens konsert gör ju att du slipper Mellis;-)

Frk M sa...

Ser supergott ut!

Få du både kost och motionsplaner eller hur fungerar det?

Vad är det som man ska uppnå? Viktnedgång?

Susjos sa...

Oj, det såg gott ut. Får du bara flyta, eller äter du mat också?
..inget kaffe....bra jobbat där!

Men, nu missar du ju mello ikväll ..hihi...

Bakom dörr nr. 11 sa...

Önskar dig en riktigt trevlig kväll, kul med konsert.
Kram Pia

Kicki sa...

Jasså har du slutat med kaffe?!
Jag tycker den smakar bäst på morgon så övrig tid på dagen kan jag klara mig utan! Trevlig kväll!

Anita sa...

Gott! :)