söndag 1 februari 2015

Konståkning

Under eftermiddagen var jag och I på Globen för att kolla på Uppvisningen i  konståkning. En fantastisk uppvisning, fattar inte hur de kan snurra som vettvillingar och sedan stå rakt upp, kom och tänka på den där midsommarleken där man har pannan mot en pinne och snurrar runt för att sedan springa, hur lätt är det.....
Att ta bilder var inte lätt det heller så jag har typ bara en halvdan som jag kan bjuda på.
Nu ska jag krypa ner i soffan och zappa runt lite.


5 kommentarer:

Susanne ❤️ sa...

Vad härligt att få se det på riktigt :)
Riktigt avundsjuk ,,,
Som du förstår jag inte hur dom gör , själv mår jag illa bara av att sitta på en gunga haha
Stor kram

BP sa...

WOW! Så ni var där irl! Coolt!

Laila sa...

Kul!
Hade velat vara där jag med! Det är läckert att se just uppvisningen tycker jag. Läckra färger förresten på ditt foto. ;-)

Jeanette sa...

Jag såg en del på tv-n, det är imponerande!!

dianasdrömmar sa...

Mysigt :) kram Diana