torsdag 11 februari 2021

Vänliga veckan

Den här veckan är vänliga veckan, tycker iof att alla veckor vore bra ifall de var vänliga 😊 Min vecka har varit galet roligt, det var så länge sedan jag skrattat så mycket. Är glad över att jag sitter på mitt hemmakontor med stängda fönster för annars tror jag att grannarna tror att jag blivit galen.
Arbetet har varit pandemins roligaste arbetsvecka med roliga externa samtal, roliga kollegor och gårdagens digital föreläsning - Peptalk- med Klas Hallberg var pricken över i:et. Har du möjlighet att lyssna på den föreläsningen så missa inte den.
Annars så händer det inte så mycket, försöker ta en lunchpromenad varje dag och boosta d-vitaminer, tränar, arbetar, umgås digitalt med vänner. I morgon efter arbetet så är det dags för digtal-AW, ser fram emot den AW:n.
Nu ska jag slå igen locket på min dator och ta kväller.


1 kommentar:

BP sa...

Härligt med en vänlig och dessutom en rolig vecka:-) Å veckan är ju inte slut än...