fredag 26 februari 2021

Vår på gång?

 Har så mycket vårkänslor så det spritter i mig. Det är så härligt ute nu och jag hoppas att våren är på gång. Den här veckan har jag haft sjukt mycket att göra  med den roligaste aktiviteten är att jag planerar en företagsaktivitet via Teams. Har även hunnit med att ute-träna, färga bryn och fransar på RE/CUT som jag har hittat till pga pandemin, köpt lite vårkläder men endast upptill för det är ju bara det som syns vid Teams-möten 😂. Jag har även varit barnvakt alldeles själv med Jacob under ca 15 minuter medans hans föräldrar var på husvisning, Jacob sov hela tiden trots att jag petade på honom.
Veckorna bara går och går och går men snart är det varmt och skönt igen.
Ha en trevlig helg.

Bild från dagens ute-träning med Stark i parken-gänget.


2 kommentarer:

BP sa...

Visst är våren tidig i år!? Helt underbart, även om klimatforskare säkert inte skulle hålla med mig.
Du har hunnit med en massa roligheter:-) Hoppas det fortsätter så nästa vecka också:-)

Susjos sa...

Vi har haft ovanligt varmt och skönt, och min cykel kom fram idag! Tyvärr ser det ut att komma snö igen, men nu är vi inne i mars månad, så våren är på väg!