fredag 21 januari 2011

Hemma hela dagen

Efter ett par intensiva dagar i Luleå, så bestämde jag mig att arbeta hemma ett par timmar på fredag (idag) och sedan ta helg tidigt typ lunchtid, men så blev det inte riktigt, arbetade fram till halv tre, sedan blev helg. Helgen började tidigt iaf eftersom man slipper restid och morgonens klädval. Nu kliver man bara upp, äter frulle, borstar tänder hoppar i en mjukisoverall vips så är man klar


















För en tid sedan fick jag en provtub tandkräm i brevlådan, bra att ha när man reser tänkte jag.
Blev lite fundersam när jag läste på tuben - Anti-age hjälper till att motverka ålderstecken -. Är detta en allt-i-kräm? Kan jag samtidigt som jag borstar tänderna, dutta in krämen i ansiktet? ;)

















R har åkt till S-tälje för en partykväll så huset är tyst och tomt, njuter av tystnaden genom att krypa upp i soffan och ska nog zappa runt lite tills jag hittar något bra att slöa till.

2 kommentarer:

BP sa...

Pepsodent anti-age - Hmmmmm så bra!!! Utgår ifrån att tandkrämen är vit. Så om du lade en ansiktsmask så såg du ju likadant ut som dom gör på SPA - åsså doftar du pepparmint efteråt också;-)

Petra sa...

Den tandkrämen behöver jag.