måndag 24 januari 2011

Röriga måndagen.....

När jag varit på jobbresa, så blir det rörigt när jag kommer tbx till kontoret. Förra veckan åkte jag till Luleå på tisdagen, kom hem på torsdagen och arbetade hemifrån på fredagen. Så jag har inte varit på kontoret på typ 1 vecka. Detta innebär oftast att jag har 100 bollar i luften. En sådan dag var det idag, Förutom en mängd med samtal, så letar jag efter en lämplig aktivitet för min avdelning, bokar fler jobbresor, packar upp joxet från Luleå, konterar fakturor, lämna in orderunderlag och däremellan hann jag två pass på lunchen. Klart jag har en massa energi idag eftersom jag knappt lyfte lillfingret igår ;) Nu ska jag fixa lite fika och se på familjen annorlunda och ännu en gång bli häpen hur de orkar.....

1 kommentar:

BP sa...

Du ser - gårdagens batteriladdning fungerade perfekt - å batteriet är fortfarande laddat ser jag: det är ju fyra arbetsdagar kvar;-)